+38 (0xx) показати всі номери
Каталог товарів

Ознайомтеся з умовами, термінами та процедурою повернення та обміну товару належної та неналежної якості.
Умови повернення/обміну товару


Правила повернення/обміну товару, придбаного в інтернет-магазині Chekhol

Правила повернення/обміну товару, придбаного в інтернет-магазині Chekhol, регулюють відносини між покупцем - фізичною особою, фізичною особою-підприємцем, юридичною особою, що виникають у процесі повернення/обміну товару, який був придбаний в інтернет-магазині Chekhol, відповідно до норм "Цивільного кодексу України", закону України "Про захист прав споживачів", договору публічної оферти.

1. Категорії товарів, підлягають поверненню/обміну.

1.1 Згідно ст. 9 закону України "Про захист прав споживачів" до повернення/обміну підлягає будь-який товар належної якості, придбаний в інтернет-магазині Chekhol, при одночасному дотриманні всіх перелічених нижче умов:
  • з моменту придбання пройшло не більше 14 днів. Моментом придбання вважається момент переходу права власності на річ;
  • збережений товарний вигляд виробу, упаковка, для товарів в одноразових (блістерних) упаковках - якщо упаковка не розкривалась, відсутні механічні пошкодження товару та його комплектуючих;
  • збережені захисні плівки, заводські пломби на товарі;
  • товар не має слідів експлуатації.
1.2 Поверненню/обміну підлягає товар неналежної якості при дотриманні всіх перелічених нижче умов, встановлених у ст.1, ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів":
  • Товар має суттєвий недолік (термін визначений в п. 2.4 договору публічної оферти інтернет-магазину Chekhol);
  • суттєвий недолік виник до моменту покупки товару;
  • факт наявності суттєвого недоліку товару зфіксований в акті, складеному працівниками Нової пошти або в присутності працівника інтернет-магазину Chekhol (ч. 1 ст. 675, ч. 1 ст. 679 Цивільного кодексу України).
2. Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів належної та неналежної якості.

2.1 Для повернення/обміну необхідно відправити товар Новою поштою на відділення, з якого було здійснено відправку товару при замовленні і на ім'я представника магазину, який вказаний як відправник товару без накладеного платежу. 
Для отримання детальної інструкції з повернення/обміну товар у належної якості зверніться до нашого магазину за телефоном 099 117 10 46 або напишіть на електронну пошту [email protected]. Детальна інструкція надсилається в особистому повідомленні.

2.2 Після доставки товару на відділення Нової пошти, товар проходить перевірку на відповідність вимогам п.1 цих правил протягом 1-2 робочих днів. У разі несуттєвості вказаних умов товар до повернення/обміну не приймається та відправляється назад покупцю.
 
2.3 Після прийняття товару до повернення/обміну працівники інтернет-магазину Chekhol зв'язуються з покупцем для уточнення реквізитів або даних для відправки заміни або повернення коштів. Обмін товару здійснюється на аналогічний товар або на товар, затверджений як заміна покупцем на вибір. Можливий обмін товару з доплатою, у разі, якщо товар на заміну дорожче обмінюваного товару, а також із компенсацією різниці ціни, якщо товар на заміну дешевший обмінюваного товару. Заміна товару відправляється в день прийняття товару на обмін або на наступний робочий день. 

2.4 Згідно зі ст. 707 цивільного кодексу, при обміні/поверненні товару належної якості транспортні витрати оплачуються покупцем. Якщо відправка через Нову пошту оформлена з оплатою доставки отримувачем, сума доставки буде вирахована з суми до повернення або додана до суми доплати. 

3. Місце, де можна здійснити повернення/обмін товару.
Згідно зі ст. 707 Цивільного кодексу України повернення/обмін товару належної та неналежної якості можна здійснити за місцем купівлі - в офісі інтернет-магазину Chekhol за адресою: м. Одеса, пл. 10 Квітня 1. Також повернення/обмін товару можна здійснити, відправивши через Нову пошту до відділення, з якого відправлявся товар покупцю.

4. Терміни та умови повернення коштів.
Повернення коштів здійснюється протягом робочого дня після прийняття товару до повернення. Повернення коштів здійснюється за реквізитами банківської карти одержувача або його довіреної особи, або іншим погодженим з покупцем способом. Реквізити для повернення коштів узгоджуються з покупцем працівниками інтернет-магазину у телефонному розмові, або електронними повідомленнями, або в електронному листі або іншим зручним для покупця способом.










Каталог товарів
ua ru