+38 (0xx) показати всі номери
Каталог товарів

В інтернет магазині "Чохол" ми можемо доставити Ваше замовлення зручним способом, сплатити можете при отриманні або з безготівковим розрахунком.
Оплата, доставка, повернення


При покупці в нашому магазині доступні такі способи доставки


По всій Україні Нова пошта до складу

від 65.00 грн
По всій Україні Нова пошта до складу

Доставка до відділення Нової пошти по всій Україні 1 день!

 

Вартість доставки від 65 грн
Ми відправляємо Ваше замовлення в день оформлення, і вже менше ніж за добу Ви зможете забрати покупку в найближчому відділенні.

Кур'єром по Одесі від 70 грн

70.00 грн
Кур'єром по Одесі від 40 грн

Адресна доставка по м. Одеса кур'єрською службою

 

Вартість доставки від 70 грн. Доставка від 2 годин. 

Доставка кур'єром на дім (Нова пошта)

від 75.00 грн
Доставка кур'єром на дім (Нова пошта)

Доставка кур'єром Нової Пошти за адресою по всій Україні 1 день!

 

Вартість доставки від 75 грн.
Відправимо Ваше замовлення сьогодні ж, отримати покупку зможете вже завтра!

Самовивіз з точки видачі в Одесі, вул. Середньофонтанська 19А, магазин 236

0.00 грн
Самовивіз з точки видачі в Одесі, Середньофонтанська 19А
Самовивіз з нашого складу в м. Одеса вул. Середньофонтанська 19А, магазин 236.

Можете забрати свою покупку в будь-який час до 19:00 щоденно

По всій Україні Укрпошта до складу

Від 44.00 грн

Доставка до відділення Укрпошти по всій Україні

 

Вартість доставки від 44 грн
Ми в ідправляємо Ваше замовлення в день оформлення за умови повної передоплати, доставлений буде згідно термінів доставки Укрпошти.









Доступні способи оплати

Liqpay (Visa/Mastercard, Приват 24 )

оплата онлайн ликпей

Liqpay - платіжна система від Приватбанку. При оплаті через цю систему Вам не потрібно платити комісію за зворотню пересилку грошей: Ви економите від 25 грн у порівнянні з оплатою при отриманні! Дуже зручний спосіб оплати, крім того, без комісії. Для проведення платежу Вам достатньо лише вибрати цей спосіб оплати при оформленні замовлення в кошику. Після введення даних для доставки, натисніть кнопку "оформити замовлення" в кошику і будете направлені на сайт платіжної системи, де для Вас вже буде сформовано рахунок для оплати.

      Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар при безготівковій оплаті може тільки та особа, чиї дані вказані при оформленні замовлення з паспортом.
      Все, що потрібно від Вас - це вибрати спосіб оплати (картою Visa/Mastercard будь-якого банку, Приват 24, через платіжний термінал. За допомогою цієї системи Ви можете оплатити Ваше замовлення використовуючи навіть рахунок у біткоїн, а також у розстрочку від Приватбанку на 10 місяців), і ввести дані своєї картки у безпечну форму на сайті, підтвердити платіж. 
      Ви оплачуєте свою покупку всього за 2 кліки і миттєво отримуєте підтвердження оплати замовлення. Для того, щоб мати можливість приймати платежі через цю систему, наш магазин пройшов багатоетапну верифікацію та перевірку на відповідність вимогам безпеки.


Докладніше

Оплата при отриманні - післяплата (наложений платіж)

оплата накладним платежем при отриманні

Оплата при отриманні доступна для будь-якого виду доставки, крім адресної від Нової пошти на всій території України: при доставці на склад Нової пошти, доставка по Одесі, самовивіз з точки видачі. Ви оплачуєте готівкою свою покупку кур'єру/у відділенні Нової пошти після повного огляду товару. При виборі даного способу оплати потрібно враховувати, що Вам доведеться доплатити за пересилку грошей нам назад: орієнтовно 30 грн для доставки до складу Нової пошти, близько 60-80 грн кур'єру при доставці по Одесі. Даний спосіб оплати встановлений за замовчуванням в Вашому кошику при оформленні замовлення.

На розрахунковий рахунок ФОП

оплата на розрахунковий рахунок підприємця
Для отримання реквізитів для оплати зверніться за номерами телефонів, зазначеними на сайті, і ми надішлемо реквізити та рахунок Вам зручним для Вас способом.
 


Оплата на карту (ключ-карта ФОП) - без будь-яких комісій

оплата на карту Приватбанка
Реквізити для оплати на карту - номер карти, дані одержувача, прийдуть Вам у повідомленні на електронну пошту одразу після оформлення замовлення. Якщо Ви не вказали адресу електронної пошти, то рахунок для оплати прийде в смс повідомленні на Ваш номер телефону.

Також Ви можете оплатити на розрахунковий рахунок, не чекаючи повідомлення, або перерахувати на карту.














Правила повернення/обміну товару, придбаного в інтернет-магазині Chekhol

Правила повернення/обміну товару, придбаного в інтернет-магазині Chekhol, регулюють відносини між покупцем - фізичною особою, фізичною особою-підприємцем, юридичною особою, що виникають у процесі повернення/обміну товару, який був придбаний в інтернет-магазині Chekhol, відповідно до норм "Цивільного кодексу України", закону України "Про захист прав споживачів", договору публічної оферти.

1. Категорії товарів, які підлягають поверненню/обміну.

1.1 Згідно зі ст. 9 закону України "Про захист прав споживачів" поверненню/обміну підлягає будь-який товар належної якості, придбаний в інтернет-магазині Chekhol за умови одночасного дотримання всіх перерахованих нижче умов:
  •  з моменту придбання пройшло не більше 14 днів. Моментом придбання вважається момент переходу права власності на річ;
  • збережений товарний вигляд виробу, упаковка, для товарів у одноразових (блістерних) упаковках - якщо упаковка не розкривалася, відсутні механічні пошкодження товару та його комплектуючих;
  • збережені захисні плівки, заводські пломби на товарі;
  • товар не має слідів експлуатації.
1.2 Поверненню/обміну підлягає товар неналежної якості за умови всіх перерахованих нижче умов, встановлених у ст.1, ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів":
  • Товар має суттєвий недолік (термін визначений у п. 2.4 договору публічної оферти інтернет-магазину Chekhol);
  • суттєвий недолік виник до моменту купівлі товару;
  • факт наявності суттєвого недоліку товару зафіксовано в акті, складеному співробітниками Нової пошти, або в присутності співробітника інтернет-магазину Chekhol (ч. 1 ст. 675, ч. 1 ст. 679 Цивільного кодексу України).
2. Терміни, умови і порядок (процес) повернення товарів належної і неналежної якості.

2.1 Для повернення/обміну необхідно відправити товар Новою поштою на відділення, з якого було здійснено відправку товару при замовленні і на ім'я представника магазину, який вказаний як відправник товару без наложеного платежу. 
Для отримання докладної інструкції по поверненню/обміну товару належної якості зверніться до нашого магазину за телефоном 099 117 10 46 або напишіть на електронну пошту [email protected]. Докладна інструкція надсилається у приватному повідомленні.

2.2 Після доставки товару на відділення Нової пошти, товар проходить перевірку на відповідність вимогам п.1 цих правил протягом 1-2 робочих днів. У разі невідповідності вказаним умовам товар до повернення/обміну не приймається і відправляється назад покупцю.
 
2.3 Після прийняття товару до повернення/обміну співробітники інтернет-магазину Chekhol зв'язуються з покупцем для уточнення реквізитів або даних для відправки заміни або повернення коштів. Обмін товару здійснюється на аналогічний товар або на товар, погоджений як заміна з покупцем на вибір покупця. Можливий обмін товару з доплатою, у разі, якщо товар на заміну дорожче обмінюваного товару, а також з компенсацією різниці ціни, у разі, якщо товар на заміну дешевший обмінюваного товару. Заміна товару відправляється в день прийняття товару до обміну або на наступний робочий день. 

2.4 Згідно зі ст. 707 цивільного кодексу, при обміні/поверненні товару належної якості транспортні витрати оплачує покупець. Якщо відправка по Новій пошті оформлена з оплатою доставки одержувачем, сума доставки буде віднята з суми до повернення або ж додана до суми доплати. 

3. Місце, де можна здійснити повернення/обмін товару.
Згідно зі ст. 707 Цивільного кодексу України повернення/обмін товару належної та неналежної якості можна здійснити за місцем купівлі - в офісі інтернет-магазину Chekhol за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська 19-А. Також можливий повернення/обмін товару, відправивши по Новій пошті на відділення, з якого відправлявся товар покупцю.
4. Терміни і умови повернення коштів.
Повернення коштів здійснюється протягом робочого дня після прийняття товару до повернення. Повернення коштів здійснюється за реквізитами банківської карти одержувача або його довіреної особи, або іншим погодженим з покупцем способом. Реквізити для повернення коштів узгоджуються з покупцем співробітниками інтернет-магазину в телефонному розмові, або електронними повідомленнями, або в елетронному листі або іншим зручним для покупця способом.










Каталог товарів
ua ru