ДОГОВІР ОФЕРТИ
Цей Договір є публічним договором – Договором публічної оферти, тобто відповідно до статті 633 Цивільного кодексу України його умови однакові для всіх покупців незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа - підприємець). При повній згоді з даним Договором, покупець приймає умови і порядок оформлення замовлення, оплати товару, доставки товару.
Цей Договір є угодою між інтернет-магазином «Chekhol.com.ua» (надалі по тексту – «Продавець») і будь-якою юридичною особою, фізичною особою-підприємцем або фізичною особою, користувачем послуг інтернет-магазину, яка надалі іменується "Покупець" (надалі – «Покупець»), що включає всі суттєві умови організації купівлі – продажу дистанційним способом (тобто через Інтернет – магазин).
Умови даного Договору регулюють взаємовідносини Продавця і Покупця та визначаються Законом України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12 травня 1991 року, Правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затвердженими наказом Міністерства економіки України № 104 від 19 квітня 2007 року.
Ця угода носить характер публічної оферти, є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.
1. Загальні положення
1.1. Цей договір є публічною офертою ( відповідно до ст. 633, 641 і гл. 63 Цивільного кодексу України) і містить всі істотні умови організації купівлі-продажу дистанційним способом, тобто через інтернет-магазин.
1.2. У відповідності до ст. 642 Цивільного Кодексу України повним і безсуперечним прийняттям умов публічного договору, тобто публічної оферти інтернет-магазину є факт натисканням на посилання "Оформити замовлення", «Розмістити замовлення» або «Купити в 1 клік та оплати замовлення в розмірі 100% на умовах цієї угоди.
1.3. Публічна оферта також є прийнятою при реєстрації Покупця на сайті інтернет-магазину.
1.4. Укладаючи Договір, Покупець підтверджує, що цілком і повністю ознайомлений та згоден з його умовами, а також, у разі, якщо Покупець є фізичною особою, дає дозвіл на обробку своїх персональних даних з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів. Дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього строку дії Договору. Крім цього, укладанням цього Договору, Покупець підтверджує, що йому повідомлено (без додаткового повідомлення) про права, встановлені Законом України «Про захист персональних даних», про цілі збору даних. Обсяг прав Покупця, як суб'єкта персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», йому відомий і зрозумілий.
2. Терміни та визначення
2.1. «Інтернет – магазин» -сайт Продавця («chekhol.com.ua»), створений для укладення договорів роздрібної та оптової купівлі – продажу на підставі ознайомлення Покупця з запропонованим Продавцем описом Товару на фотознімках, за допомогою мережі Інтернет, що виключає можливість безпосереднього ознайомлення Покупця з Товаром – дистанційним засобом продажу товару.
2.2. "Товар" - перелік найменувань асортименту, представлений в інтернет-магазині.
2.3. "Персональні дані" – будь-яка інформація, яка прямо чи опосередковано відноситься до певної особи, чи до особи, яка визначається.
2.4. «Істотний недолік Товару» – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (Продавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
3. Предмет договору
3.1. Інтернет-магазин зобов'язується передати у власність Покупцеві товар, а Покупець зобов'язується оплатити і прийняти товар на умовах Цього договору.
3.2. Цей договір регулює купівлю-продаж в інтернет-магазині, в тому числі:
а) добровільний вибір Покупцем товарів в інтернет-магазині по категоріям;
б) самостійне оформлення Покупцем замовлення на сайті в інтернет-магазині;
в) оплата Покупцем замовлення, оформленого в інтернет-магазині;
г) виконання і передача замовлення Покупцеві у власність на умовах Цього договору.
4. Порядок оформлення замовлення
4.1. Покупець самостійно оформляє замовлення онлайн в інтернет-магазині або за допомогою телефонних засобів зв’язку за контактами, вказаними в інтернет-магазині.
5. Вартість і порядок оплати товару
5.1. Повна вартість товару вказується на сторінках інтернет-магазину Продавця.
5.2. Ціни на Товари і послуги можуть змінюватися в залежності від кон'юнктури ринку, що відбивається на цінах в інтернет-магазині. Продавець не може змінювати ціну для конкретного Покупця, в разі, якщо той вже прийняв умови Продавця та здійснив у встановленому цим договором порядку оплату Товару (послуг). На товар може встановлюватись знижка. Знижка на товар не може сумуватись із знижкою за програмою лояльності чи промокодом. До програми лояльності відносяться карти на знижку та бонуси (сфера застосування программи лояльності див. додатково на спеціальній сторінці).
5.3. Покупець оплачує замовлення протягом 2-х робочих днів (в розмірі 100% передплати) за допомогою банківського переказу грошей на поточний рахунок Продавця, що вказаний в рахунку, в т.ч. за допомогою Інтернет-банкінгу, або готівкою у відділенні ТОВ "Нова пошта" при отриманні товару.
6. Доставка замовлення
6.1. Відвантаження товару Покупцю відбувається після надходження від Покупця 100% оплати по виставленому рахунку або ж після підтвердження замовлення у разі вибору способу оплати при отриманні. Відвантаження здійснюється протягом робочого дня або на наступний робочий день, якщо замовлення оформлене або оплачене після 16:00.
6.2. Доставка і повернення товару виконується силами Продавця або транспортної компанії (перевізника). Оплата доставки Покупцем здійснюється відповідно до тарифів перевізника, крім випадків: (а) відмови від договору, укладеного на відстані, у строк 14 днів — у такому разі усі витрати, пов’язані з поверненням товару, несе покупець або продавець у передбачених законом випадках (ч. 5 ст. 12 у поєднанні з ч. 7 ст. 13 Закону України «Про захист прав споживачів»: далі — Закон); (б) заміни/ремонту у зв’язку з недоліками — розподіл витрат визначається Законом (див. ст. 8 Закону).
6.3. Вартість доставки в Інтернет–магазині не вказується, оскільки залежить від діючих тарифів перевізника. Виняток: при поверненні в межах відмови від дистанційного договору за п. 7.1 цього Договору витрати на повернення несе покупець або продавець у передбачених законом випадках (ст. 12(5), 13(7) Закону).
6.4. Продавець не несе відповідальності за термін доставки замовлення, оскільки він залежить від дій перевізника, якщо інше не передбачено законодавством або договором перевезення.
6.5. Оплата вартості доставки здійснюється Покупцем перевізнику самостійно при отриманні товару, якщо інше прямо не передбачено цим Договором або Законом (див. п. 6.2–6.3, ст. 12(5), 13(7) Закону). Точна вартість доставки визначається перевізником.
6.6. Строк поставки: Продавець зобов’язаний поставити Товар у прийнятний строк, але не пізніше 30 (тридцяти) днів з моменту одержання згоди Покупця на укладення договору (ст. 13(6) Закону).
7. Повернення товару належної якості
7.1. Відмова від договору, укладеного на відстані (14 днів). Покупець має право відмовитися від договору, укладеного на відстані, протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту одержання Товару або першої поставки Товару, повідомивши про це Продавця. До таких договорів застосовуються положення ч. 5–9 ст. 12 Закону (за відсилкою ч. 7 ст. 13 Закону): посилання.
7.1.1. Для здійснення права на відмову Покупець зобов’язаний зберігати Товар у незміненому стані. Зменшення вартості Товару внаслідок відкриття упаковки, огляду чи перевірки не позбавляє права на відмову (ст. 12(7) Закону). При цьому дії, що виходять за межі огляду/перевірки і спричиняють появу слідів експлуатації, втрату маркування/пломб/захисних плівок/комплектності або інше погіршення споживчих властивостей, можуть свідчити про зміну стану Товару.
7.1.2. Повернення Товару у разі відмови здійснюється поштою/перевізником у порядку, зазначеному Продавцем у підтвердженні відмови. Будь-які витрати, пов’язані з поверненням Товару у зв’язку з відмовою від дистанційного договору, покладаються на Покупця, якщо інше не передбачено Законом (ст. 12(5), 13(7) Закону).
7.1.3. Продавець повертає сплачені за Товар кошти без затримки, але не пізніше 30 (тридцяти) днів з моменту одержання повідомлення про відмову (ст. 12(4) Закону). Зазвичай, повернення відбувається протягом кількох робочих днів.
7.2. Обмін Товару належної якості (офлайн-покупка, ст. 9 Закону). Цей пункт застосовується лише до покупок у стаціонарній торговельній точці Продавця. Покупець має право обміняти Товар належної якості, якщо він не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, захисні плівки тощо, протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, за умов, визначених ст. 9 Закону (посилання).
А) товар для обміну Продавцю надано протягом не більше чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі;
Б) товар не був в експлуатації, не містить слідів використання і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, плівки; не порушено цілісність пакування товару та комплектуючих;
В) товар не містить подряпин, сколів, потертостей; повністю справний;
Г) збережена повна комплектність проданого товару;
Ґ) пред’явлено розрахунковий документ, отриманий при купівлі.
7.2.1. Вимоги п. 7.2 не поширюються на товари, віднесені КМУ до переліку належної якості, що не підлягають обміну/поверненню (Додаток № 3 до Постанови КМУ № 172 від 19.03.1994).
7.2.2. У разі, якщо Товар не відповідає умовам, визначеним пп. А)–Ґ) п. 7.2, Продавець має право відмовити в обміні Товару. Транспортні витрати при обміні за п. 7.2 покладаються на Покупця.
7.2.3. При обміні товару його гарантійний строк обчислюється заново від дня обміну. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Покупець має право: (а) придбати інший товар із наявного асортименту з перерахунком вартості; або (б) розірвати договір та одержати назад кошти у розмірі вартості повернутого товару; або (в) здійснити обмін при першому надходженні відповідного товару в продаж (ст. 9 Закону).
8 Повернення товару неналежної якості
8.1. Повернення/заміна/ремонт товару неналежної якості здійснюються згідно із положеннями чинного законодавства, насамперед ст. 8 Закону (посилання). Покупець має права, передбачені ст. 8 (пропорційне зменшення ціни; безоплатне усунення недоліків; відшкодування витрат на усунення; у разі істотного недоліку або фальсифікації — розірвання договору чи заміна).
8.2. Моментом передачі товару та моментом переходу ризику випадкового пошкодження чи знищення товару від Продавця до Покупця вважається момент передачі товару Продавцем перевізнику або момент передачі товару Покупцю від Продавця (за відсутності доставки перевізником), що узгоджується з чч. 1–2 ст. 668 Цивільного кодексу України (посилання).
8.3. Товар повинен відповідати вимогам щодо якості в момент передачі Покупцеві. Вимоги Покупця за ст. 8 Закону не підлягають задоволенню, якщо недоліки виникли внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання товару (ст. 8(14) Закону). Покупець має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника (ст. 8(14) Закону).
8.4. Продавець може прийняти товар на перевірку якості. У разі необхідності з’ясування причин втрати якості, за письмовою згодою Покупця, Продавець організовує експертизу у 3-денний строк. Експертиза проводиться за рахунок Продавця; якщо висновок експертизи встановить, що недоліки виникли після передання товару Покупцеві внаслідок порушення правил користування/зберігання/транспортування або дій третіх осіб — вимоги Покупця не підлягають задоволенню, а витрати на проведення експертизи відшкодовує Покупець. Порядок передбачено Правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами (наказ Мінекономіки № 104 від 19.04.2007).
8.5. Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад 5 кг Продавцю для перевірки/ремонту/заміни та їх повернення Покупцеві здійснюються за рахунок Покупця, якщо інше не передбачено Законом (ст. 8(5) Закону).
8.6. За наявності товару вимога Покупця про його заміну підлягає негайному задоволенню, а у разі потреби в перевірці якості — протягом 14 днів або в інший строк за домовленістю сторін; при відсутності товару — у двомісячний строк (ст. 8(6) Закону).
8.7. Доказом наявності істотних недоліків під час приймання є акт, складений у відділенні перевізника за участю працівника перевізника. За відсутності можливості скласти акт під час приймання, наявність недоліків може підтверджуватися іншими належними та допустимими доказами (висновок сервісного центру/експертизи тощо).
8.8. У разі розірвання договору з підстав ст. 8 (істотний недолік, фальсифікація) розрахунки з Покупцем здійснюються у строки та на умовах ст. 8(7) Закону. Під «істотним недоліком» розуміється дефект, визначений у примітках до ст. 8 Закону (зокрема, такий, що не може бути усунутим; усунення триває понад 14 днів; або робить товар суттєво іншим), підтверджений за необхідності висновком експертизи.
9. Права та обов'язки сторін
9.1. Покупець зобов'язаний:
а) ознайомитись з інформацією про Товар, яка розміщена на сайті Продавця;
б) самостійно оформити замовлення на сайті;
в) своєчасно оплатити та отримати замовлення у Перевізника на умовах цього договору;
г) при отриманні товару у перевізника впевнитися у його цілісності та комплектності шляхом огляду вмісту упаковки. У випадку виявлення пошкоджень та неповної комплектації – зафіксувати їх в акті, який разом із Покупцем повинен підписати співробітник перевізника.
9.2. Покупець має право вимагати від інтернет-магазину дотримання умов цього договору.
9.3. Інтернет - магазин зобов'язаний:
а) дотримувати умов цього договору;
б) передати Покупцю товар у відповідності з обраним зразком, розміщеним в інтернет-магазині, оформленим замовленням та умовами цього договору;
в) інтернет-магазин не несе відповідальності, не може виступати в якості відповідача у суді і не відшкодовує збитки, що виникли у Покупця через дію чи бездіяльність третіх осіб.
9.4. Інтернет - магазин має право:
а) в односторонньому порядку призупинити надання послуг за цим Договором у випадку порушення Покупцем умов цього Договору.
10. Порядок прийому товару Покупцем
10.1. При отриманні Товару на складі перевізника, від кур’єра або Продавця, Покупець зобов’язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо пересвідчитися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектності.
10.2. У випадку наявності хоча б одного з перерахованих в п.9.1. Договору недоліків, Покупець зобов’язаний зафіксувати його у складеному акті довільної форми. Акт повинен бути підписаний Покупцем та співробітником перевізника або Продавця..Протягом 1 (одного) дня з моменту підписання Акту Покупець зобов’язаний повідомити менеджера (представника Продавця відповідального за оформлення замовлення на Товар) про виявлені недоліки та домовитися про заміну Товару.
10.3. Сторони погодили, що у випадку недотримання обов’язкових вимог вказаної процедури, визнається отримання Покупцем Товару у належному стані – без будь-яких механічних пошкоджень та у повній комплектності.
10.4. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку (строку придатності) істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (Продавця), або фальсифікації Товару, підтвердженої висновком експертизи, Покупець, в порядку та у строки, встановлені гарантійними зобов’язаннями виробника Товару, з врахуванням умов Договору-оферти має право за своїм вибором вимагати від Продавця:
10.4.1. розірвання договору та повернення сплаченої за Товар грошової суми;
10.4.2. заміни товару на такий же Товар або на аналогічний, з числа наявних у Продавця.
10.5. У такому випадку, при підтвердженні Продавцем істотних недоліків Товару та при волевиявленні Покупця, сплачені грошові кошти підлягають поверненню останньому на вказані ним реквізити протягом 7 (семи) календарних днів з повернення Товару.
10.6. У випадках заміни неякісного Товару оплата послуг перевізника здійснюється коштом Продавця.
10.7. У будь-якому випадку повернення Товару повинно відбуватися в оригінальній упаковці, в якій надійшов Товар, із збереженням товарного вигляду і споживчих якостей товару.
10.8. Всі неврегульовані в цьому Договорі-оферті питання, пов’язані з порядком, умовами гарантійного ремонту або заміни Товару при виявленні недоліків протягом строку гарантії (придатності), регулюються у відповідності до гарантійних зобов’язань, визначених виробником відповідного Товару, а у випадку невстановлення виробником таких гарантійних зобов’язань – у відповідності до чинного законодавства України.
11. Відповідальність сторін
11.1. Сторони відповідають за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору в порядку, передбаченому цим Договором і чинним законодавством України.
11.2. У випадку обставин непереборної сили, сторони звільняються від виконання умов цього Договору. Під обставинами непереборної сили для цілей цього Договору розуміються події, що мають надзвичайний, невідворотний непередбачуваний характер, які виключають або об’єктивно перешкоджають виконанню цього Договору, настання яких Сторони не могли передбачити й запобігти розумними мірами.
11.3. Сторона, що посилається на дію обставин непереборної сили повинна протягом п’яти календарних днів у письмовому вигляді за допомогою електронної пошти повідомити іншу сторону про настання таких обставин.
11.4. Якщо через дію обставин непереборної сили невиконання зобов’язань за цим Договором триває більше п’яти місяців, кожна із Сторін має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це іншу сторону.
11.5. Сторони докладають максимальних зусиль для вирішення будь – яких розбіжностей виключно шляхом переговорів.
12. Інші умови
12.1. Інтернет – магазин залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни в цей Договір з попередньою публікацією його на сайті «chekhol.com.ua»
12.2. Інтернет – магазин створений для організації дистанційного способу продажу товарів через Інтернет.
12.3. Інтернет – магазин не несе відповідальність за зміст і правдивість інформації, що надається Покупцем при оформленні замовлення.
12.4. Покупець несе відповідальність за достовірність вказаної при оформленні замовлення інформації.
12.5. Оплата Покупцем оформленого в Інтернет – магазині замовлення означає повну згоду Покупця з умовами Договору купівлі – продажу (публічної оферти Інтернет - магазину) і є датою укладення Договору купівлі – продажу між Продавцем і Покупцем.
12.6. Використання ресурсу Інтернет – магазину для перегляду товару, а також для оформлення замовлення є для Покупця безоплатним.
12.7. Інформація, що надається Покупцем є конфіденційною. Інтернет - магазин використовує інформацію про Покупця виключно в цілях функціонування Інтернет – магазину (відправлення повідомлення Покупцеві про виконання замовлення, надсилання рекламних повідомлень і т.д.).
12.8. Власним акцептування Договору або реєстрацією на сайті «chekhol.com.ua» (заповнення реєстраційної анкети) Покупець добровільно надає згоду на збір та обробку власних персональних даних у зареєстрованій базі Продавця «Контрагенти» з наступною метою: дані, що стають відомі Продавцю використовуватимуться в комерційних цілях, в тому числі для обробки замовлень на придбання товарів, отримання інформації про замовлення, надсилання телекомунікаційними засобами зв’язку (електронною поштою, мобільним зв’язком) рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції, розіграші або будь-якої іншої інформації про діяльність магазину.Для цілей, передбачених цим пунктом, Продавець має право направляти листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу, e-mail Покупця, а також відправляти sms-повідомлення, здійснювати дзвінки на вказаний в анкеті телефонний номер.
12.9. Покупець дає Продавцю право здійснювати обробку його персональних даних, у тому числі: поміщати персональні дані в бази даних Покупця (без додаткового повідомлення Учасника про це), здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміну (у міру необхідності). Покупець бере на себе зобов'язання забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати і не передавати дані будь-якій третій стороні (крім передачі даних пов'язаним особам, комерційним партнерам, особам, уповноваженим Продавцем на здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, а також на обов'язковий запит компетентного державного органу).
12.10. У випадку небажання отримувати розсилку, Покупець має право звернутися до Продавця, написавши заяву про відмову від отримання рекламних матеріалів, надіславши його на поштову або електронну адресу.
13. Термін дії цього договору
13.1. Цей договір набирає чинності з дня оформлення замовлення або реєстрації в інтернет-магазині «chekhol.com.ua» і діє до виконання всіх умов договору.